مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید سهمیه آرد واحد‌های خبازی ۲ مرحله‌ای می‌شود

ولی الله زمانی گفت:خرید و حمل آرد سهمیه‌ای واحد‌های خبازی از تاریخ ۲۵ آذرماه جاری به صورت ۲ مرحله‌ای انجام می‌شود.

ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، خرید و حمل آرد سهمیه‌ای واحد‌های خبازی از تاریخ ۲۵ آذرماه جاری به صورت ۲ مرحله‌ای انجام می‌شود. سهمیه آرد واحد‌های خبازی استان طی ۲ نوبت از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور بارگذاری می‌شود.

وی اظهار داشت: خرید و حمل ۵۰ درصد سهمیه آرد واحد‌های خبازی در نوبت اول از تاریخ ۲۵ آذر تا ۱۰دی و ۵۰ درصد مابقی در نوبت دوم از تاریخ ۱۱ تا ۲۴ دی ماه امکان پذیر است.

زمانی خاطرنشان کرد: طبق مصوبات کارگروه گندم آرد و نان، مقرر شد خرید آرد سهمیه‌ای خارج از استان، کماکان در یک مرحله انجام و حمل شود و عدم انتقال یکجای آرد به عنوان تخلف محسوب و در این خصوص اقدام قانونی انجام می‌شود.

زمانی گفت: پس از اجرایی شدن خرید آرد از تاریخ ۲۵ آذر ماه جاری سهمیه آرد نوبت اول به نوبت دوم انتقال نمی‌یابد و به نوعی سهمیه آرد واحد‌های خبازی در صورت عدم خرید، حذف می‌شود.

عضو کارگروه گندم، آرد و نان تصریح کرد: تقسیم بندی نحوه خرید آرد با هدف کنترل سوء استفاده‌های ممکن در خرید و حمل تدریجی و کاهش اثربخشی نظارت صورت گرفته و در حال بررسی ظرفیت‌های صنایع آرد و شبکه حمل هستیم تا در صورت امکان خرید و حمل آرد یکجا و تک مرحله‌ای انجام شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.