اکثر لوگوهای مربوط به شرکت های بزرگ جهان, علاوه بر ظاهری زیبا دارای پیام خاصی در درون خودشان هستند.

لوگوها و نمادها هر روز در اطراف ما هستند، به عنوان یادآوری های کوچک و کارهایی که باید انجام دهیم و نکات ظریف برای خرید محصولات. آیا تا به حال به نمادها و نشانه هایی که مرتباً می بینید دقت کرده اید؟



پاور

بک هیل، کمدین استرالیایی در توییتر، نماد روشن/خاموش را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که متوجه شده این نماد ترکیب ۰ و ۱ است، همان ترکیب ۰ و ۱ اعداد باینری. در اینجا برخی نمادهای دیگر را که کاربران در پاسخ به بک هیل مطرح کرده اند را مرور می کنیم.

سوخت

چند کاربر توییتر فاش کردند که آمپر بنزید در ماشین نه تنها به شما می گوید که چه زمانی به سوخت نیاز دارید، بلکه یادآوری می کند که درپوش بنزین شما در کدام سمت خودرو قرار دارد.

علامت آمپرسند

یکی از کاربران باهوش توضیح داد که علامت آمپرسند (&) در واقع «et» است که در زبان لاتین به معنی «و» است.

امبیگرام

کاربر دیگری در توییتر توضیح داد که برخی از طراحان گرافیک از یک امبیگرام (متقارن نما) استفاده می کنند، یعنی در برخی لوگوها اگر متن را ۱۸۰ درجه بچرخانید، نوشته آنها شبیه دو کلمه متفاوت به نظر می رسند.

لوگوی برنامه Save Pic

شخص دیگری به این نکته اشاره کرد که لوگوی برنامه Save Pic در واقع تصویری از یک فلاپی دیسک است که در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی برای ذخیره داده ها استفاده می شد.

Sony Vaio

قدرت تکنولوژی! یکی دیگر از کاربران توییتر اشاره کرد که لوگوی Sony Vaio تغییر از آنالوگ به دیجیتال را نشان می دهد.

آمازون

یکی از کاربران توییتر متوجه شد، فلش لوگوی آمازون بین “a” و “z” به این معنی است که شما می توانید همه چیز را از A تا Z (حروف ابتدا و انتهای الفبای انگلیسی) پیدا کنید.

تویوتا

کاربر دیگری متوجه شد لوگوی خودرو تویوتا حاوی تمام حروف نام این شرکت است.

فدکس 

در لوگوی فدکس یک فلش بین حرف E و x پنهان شده است.

اسپاتیفای

کاربر دیگری اشاره کرد که لوگوی اسپاتیفای دقیقا در وسط دایره مرکزی آن قرار ندارد.

نینتند

در پاسخ به این موضوع توییتر، یکی از کاربران به این نکته اشاره کرد که مرکز لوگوی نینتندو جایی نیست که انتظارش دارید.

منبع: روزیاتو

برچسب ها: لوگو ، جالبترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.