استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف استان از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

غلامعلی حیدری در حاشیه بازدید سرزده از طرح پدافند غیرعامل برای تامین آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

وی افزود: در همین راستا تسریع در روند تکمیل طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


حیدری تصریح کرد: رییس‌جمهور سه هفته قبل به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی خود، دستور ویژه برای تخصیص اعتبار این طرح را صادر کرد.

وی یادآور شد: رییس‌جمهور همچنین به معاون اول خود دستور داد تا در جلسه‌ای با وزیران مختلف مشکلات طرح‌های چهارمحال و بختیاری را برطرف کند که این نشست دو هفته قبل برگزار و تصمیم‌گیری‌های مطلوبی شد.

حیدری اظهار داشت: طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون به‌طور آزمایشی وارد مدار شده است تا مشکلات احتمالی آن شناسایی و رفع شود.

برچسب ها: طرح تامین آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۲:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
تامین آب پایدار از سدهای استان و سرچشمه ها و مخصوصا سد بزرگ کارون چهار استان امکان پذیر است
برای پایدار شدن و پایداری آب استان بفکر انتقال از سد کارون چهار باشید که بسیار پایدارتر و ماندگارتر و مانا تر برای استانمان چهارمحال بختیاری خواهد بود
آخرین اخبار