استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پاسداران ماموریت‌های متعددی را در طول بیش از چهار دهه گذشته به انجام رسانده‌اند، گفت: بنابراین این قشر باید راوی عملکرد نظام و دولت باشند.

غلامعلی حیدری در گردهمایی و محفل انس و مودت وابستگان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه گندم یکی از کالا‌های استراتژیک در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: تلاش شد تا مطالبات گندم‌کاران که گندم خود را به‌صورت تضمینی به دولت فروخته بودند در اسرع وقت پرداخت شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌ریزی لازم توسط دولت صورت گرفته است تا محصولات استراتژیک مانند گندم، دانه‌های روغنی، چغندر قند و ... توسط کشاورزان تولید شود تا در برهه‌های مختلف امنیت غذایی کشور دچار مشکل نشود و واردات به حداقل برسد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه در تابستان سال‌جاری بر خلاف سایر سال‌های گذشته با قطعی برق مواجه نشدیم، گفت: این مسئله به‌علت برنامه‌ریزی صورت گرفته در بخش کشاورزی، صنعت، ادارات و ... بود.

حیدری محرومیت‌زدایی را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و ادامه داد: توزیع عادلانه اعتبارات در همین راستا صورت گرفت، دولت سیزدهم در یکسال گذشته توفیقات بسیاری داشته است، مشکلات کشور را به بیرون گرده نزدن، مردمی بودن، حضور میدانی در مسئولان در حوادث و کار جهادی از جمله اقدامات دولت به‌شمار می‌رود.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم در چهارمحال و بختیاری بحث تامین آب است، خاطرنشان کرد: در بحران آب شهرکرد وزیر نیرو و معاونان وی در استان حضور پیدا کردند، در سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب پایدار استان اختصاص پیدا کرد و پروژه‌های آبرسانی فعال شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمن از پیشرفت کشور ناراحت است، بنابراین با ایجاد اغتشاش در کشور به اموال عمومی آسیب می‌زند، این افراد دلسوز مردم کشور نیستند و نمی‌خواهد کشور پیشرفت کند، دولت تمام توان خود را بکار گرفته است تا مسیر توسعه کشور را با سرعت طی کند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران ماموریت‌های متعددی را در طول بیش از چهار دهه گذشته به انجام رسانده‌اند، گفت: بنابراین این قشر باید راوی عملکرد نظام و دولت باشند، روایت اول باید توسط این افراد صورت بگیرد، جهاد تبیین توسط پاسداران بازنشسته برای اقناع نسل جوان صورت بگیرد، از پیشکسوتان دفاع مقدس برای انجام کار فرهنگی و تبیین‌گری در گروه‌های جهادی استفاده شود.

حیدری تصریح کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شهدای بسیاری تقدیم شده است، نباید نسبت به سرنوشت این انقلاب بی‌تفاوت باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار