استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف سنگین هفته گذشته گفت: ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی از پنج استان کشور وارد این استان شد.

غلامعلی حیدری در بازدید سرزده از شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: ماشین‌آلات چهارمحال و بختیاری برای این حجم از برف ناکافی بود در این راستا با مسئولان کشور از جمله معاون اول رییس‌جمهور و وزیر کشور هماهنگی و درخواست تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی از سایر استان‌ها شد.

حیدری به رفع بیشتر مشکلات شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری پس از حضور معاونان استاندار اشاره و تصریح کرد: چند دستگاه ماشین‌آلات سنگین به شهرستان‌های کوهرنگ و اردل اعزام شد.


بیشتر بخوانید


وی با قدردانی از صبر مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان کوهرنگ در بارش‌های اخیر یادآور شد: هم‌اکنون در برخی شهرستان‌های استان ارتفاع برف نزدیک به ۲۰۰ سانتی‌متر و در گردنه‌هایی مانند شاه‌منصوری بیشتر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اینک نیرو‌های امدادی و خدماتی در صحنه هستند و تا رفع کامل مشکلات در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به بازگشایی گردنه چری شهرستان کوهرنگ از شب گذشته گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون برای بازگشایی گردنه شاه‌منصوری در حال تلاش و فعالیت هستند.

حیدری به ورود یک سامانه بارشی دیگر به چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه هفته جاری اشاره و تاکید کرد: ماشین‌آلات وارد شده از استان‌های دیگر تا زمان پایان بارش‌ها و بازگشایی راه‌های ارتباطی در استان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
استانی کوهستانی و سخت گذر و با روستاهایی فراوان و پراکنده و سرچشمه سه رود بزرگ ملی باید مجهز به ماشین آلات سنگین راهداری و راهسازی و برفروب و دیگر ماشین آلات و تجهیزات و امکانات باشد نه اینکه از دیگر استانها آورده شود
این استان باید دارای راهداری های مجهز و بروز و پاسگاههای امداد و نجات هوایی کوهستان و درمانگاه‌های فراوان باشد تا متنها هیچ مسافری در گردنه ها و راههای استان گیر نکند که راههای روستاها هم محصور و بسته نشوند
آخرین اخبار