استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان این استان در راستای رفع مشکلات ناشی از برف، گفت: تمام امکانات استان بسیج شده تا این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این استان افزود: برای رفع مشکلاتی نظیر قطعی برق، آب، گاز و مخابرات و بازگشایی محور‌های ارتباطی استان، تمامی مدیران و معاون دستگاه‌های خدمات‌رسان به همراه معاونان استانداری به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند و تا مشکلات این مناطق برطرف نشده است به مرکز استان بازنمی‌گردند.

وی ادامه داد: معاون هماهنگی امور عمرانی با تعدادی از معاونان دستگاه‌های خدمات‌رسان به شهرستان‌های کیار و فارسان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی به شهرستان‌های بن و سامان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به شهرستان‌های لردگان و فلارد و معاون هماهنگی امور اقتصادی به شهرستان‌های خانمیرزا و بروجن مامور می‌شوند تا مشکلات این مناطق در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خود نیز شخصا به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان با بالگرد به شهرستان‌های اردل و کوهرنگ سفر کرده و مشکلات و چالش‌ها را از نزدیک رصد کرده و در رفع سریع‌تر آن تلاش می‌شود.

حیدری همچنین شهردار شهرکرد و سایر شهرداران استان را مامور کرد تا عوامل این نهاد در کوتاه‌ترین زمان تمامی معابر اصلی، فرعی و کوچه‌های ۴۲ شهر استان را برف‌روبی و در صورت لزوم نمک و شن‌پاشی کنند تا اختلالی در رفت و آمد‌ها شهروندان شکل نگیرد.

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات راهداری در استان، تصریح کرد: برای رفع این کاستی به طور موقت ۶ بلدوزر از استان‌های همجوار به امکانات استان اضافه می‌شود که سه دستگاه تا ساعاتی دیگر وارد استان می‌شود که در شهرستان‌های بن، بروجن و لردگان توزیع می‌شود و سه دستگاه دیگر نیز با توجه به حجم بالای برف به شهرستان کوهرنگ اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد کشور از جمله وزیر کشور نیز به صورت تلفنی پیگیر وضعیت و شرایط استان هستند و در صورت لزوم به استان سفر خواهند کرد.

حیدری افزود: صبح روز جمعه باید تمامی مشکلات ناشی از قطعی آب، برق، گاز و مخابرات در استان رفع و تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی بازگشایی شده باشد.

وی تامین سوخت را موضوع مهمی دانست و گفت: مدیر مربوطه رصد کند تا جایگاه‌هایی که با کمبود بنزین و گاز CNG روبرو هستند شناسایی و در راستای رفع کمبود‌ها اقدام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ اعتبارات ماده ۱۷ بحران، تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه تا هفته آینده نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

حیدری اظهار داشت: اگرچه با کمبود امکانات و تجهیزات روبرو هستیم، اما باید تلاش کرد تا با اقدامات جهادی این کمبود‌ها مانع خدمات‌رسانی به مردم نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار