فدراسیون والیبال اعلام کرد یست و یک تیم خارجی تاکنون برای حضور در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا به میزبانی تهران اعلام آمادگی کرده اند.

 فدراسیون والیبال اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ قاره کهن آسیا شاهد برگزاری هشت رویداد مهم والیبالی است و ۱۱۹ تیم از ۲۸ کشور این قاره برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان آسیا، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا، مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر و پسر آسیا و چلنجرکاپ مردان و زنان آسیا هشت رویداد این گزارش آماری است.

هنگ کنگ، قزاقستان، مغولستان و چین‌تایپه با معرفی ۸ تیم برای حضور در این رقابت‌ها، رکوردار معرفی تیم در والیبال سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بیشترین ثبت‌نام کشور‌ها برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا به میزبانی تهران است که ۲۱ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۳ پنجمین میزبانی خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا را تجربه خواهد کرد.

این رقابت از ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا چهار شهریور به میزبانی ایران برگزار می شود که ۲۱ کشور استرالیا، افغانستان، بنگلادش، بحرین، چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، کره‌جنوبی، مغولستان، پاکستان، فیلیپین، قطر، تایلند، چین‌تایپه، ازبکستان و سری‌لانکا برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار