مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌شود تا اواخر امروز شنبه پانزدهم بهمن جاده‌های برفگیر روستایی بازگشایی شوند.

عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد مهمترین عامل در کندی بازگشایی جاده‌های روستایی را ارتفاع بیش از دو متر برف در این جاده ها عنوان کرد و افزود: در برخی جاده‌های روستایی سقوط بهمن وجود دارد و همین مورد موجب شده دستگاه‌های سنگین برای بازگشایی جاده‌ها به محل‌های مورد نظر انتقال یابند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه در دومین روز از بازگشایی جاده‌های روستایی تاکنون ۹۰ درصد این مسیر‌ها بازگشایی شدند، بیان کرد: از امشب نیز جاده روستایی پراشکفت بازگشایی آن آغاز می‌شود.

او ادامه داد: جاده‌های مناطق سرتنگ تامرادی، پشت کوه جلیل، شبلیز زیلایی و مور زرد زیلایی تا اواخر امشب بازگشایی آن‌ها پایان می‌یابد.

محمدی همچنین از تخریب پل سراسیاب به ممبی شهرستان بهمئی در بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: بعد از پایان بارش‌ها کار بازسازی آن انجام شده و مشکلی در تردد وجود ندارد.

او همچنین تخریب پل کهناب در جاده تراب به لنده را از دیگر آسیب‌ها در بارش اخیر نام برد و اضافه کرد: برای تردد، جاده فرعی ایجاد شده است و بعد از مساعد شدن هوا پیمانکار کار خود را برای بازسازی این پل آغاز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.