حمیدرضا بادکان و ناصر علیزاده از سد حریفان خود در دور نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب گذشتند.

روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امروز (جمعه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد و نمایندگان اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۸۷ کیلوگرم حمیدرضا بادکان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ سو ساکابه از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف استفان تاکاس دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان می‌رود. ناصر علیزاده که در آنسوی جدول قرار دارد، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مایمایتی کایسایر از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نوربک خاشانبکوف از ازبکستان و سیمون سیمونوویچ از لهستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد اولیور کروگر از دانمارک را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت. محمدعلی گرایی که در آنسوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل خوآن آک از نروژ با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید و راهی دور بعد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار