نمایشگاه پاویون زنده تخصصی اسب، گوسفند نژاد لری بختیاری، قوچ و میش و آخرین دستاورد‌های کاربردی در زمینه طرح اصلاح نژاد بز آمیخته و شترمرغ در شهرکرد برپا می شود.

به نقل از جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ اولین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه  با حضور سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران و مسئولین و مقامات استانی افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت و ساعت بازدید نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ خواهد بود.

این نمایشگاه با هدف معرفی کالا‌ها و محصولات جدید و دانش بنیان، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش دام و طیور، آبزیان، زنبور عسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی داخلی و خارجی، بررسی و شناسایی نیاز مشتریان و ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور و آبزیان زنبور عسل و فرآورده‌های لبنی برگزار می شود.

همچنین بهره گیری از فرصت تبلیغاتی پیش آمده در جهت معرفی بهتر فعالان این عرصه، افزایش کیفیت تولید و دستیابی به استاندارد‌های جهانی و آشنایی با آخرین دستاورد‌ها علمی و تکنولوژیکی و همچنین مبادله دانش، ایجاد فرصت آشنایی و انعقاد قرارداد‌های کاری از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

مشارکت در این پدیده اقتصادی تبلیغاتی می‌تواند بهره وری و بازخورد مطلوبی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.

حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیعی از مدیران انجمن‌ها و اتحادیه ها، مقامات و مسولان ارشد دولتی، کارشناسان، سرمایه گذاران، پرورش دهندگان مزارع دام و طیور، آبزیان، زنبور عسل و فرآورده‌های لبنی و دامپزشکی، توزیع کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت‌های دارویی و واکسن را در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید


 از دیگر اهداف این رویداد ارائه فناوری‌های نوین و حمایت‌های هدفمند نسبت به ارتقاء بهره وری بویژه توسعه و رشد تولید آبزی پروری و دام و طیورو زنبور عسل و صنعت دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی در استان و کشور و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان در راستای امنیت غذایی‏، صادرات و ایجاد اشتغال متکی بر تولید داخلی با استفاده علمی و کارآمد از منابع استان خواهد بود.

برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در حوزه‌ی دام، طیور و آبزیان و زنبور عسل، برگزاری میز تخصصی و جلسات بین مقامات بازدیدکننده و هیات‌های تجاری با مشارکت کنندگان این نمایشگاه، از جمله برنامه‌های پیش رو در این رویداد می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.