سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد، ۴۵ اثر از هنرمندان استان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

صبح امروز آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 

پیام احمدی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن اشاره به رشد و پرورش هنرمندان تراز اول در استان، گفت: برخی از هنرمندان نیز هستند که هنوز در سطوح عالی هنری ظهور و بروز ندارند که امیدواریم در این دوره خادم خوبی برای هنر و همه هنرمندان باشیم. 


بیشتر بخوانید


احمدی صبر، بردباری، پشتکار و وقت‌شناسی را از جمله خصائص مردم چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: استان ما به دلیل طبیعتی که مردمش دارند، دارای اکسیری زرخیز است. 

وی بیان کرد: پس از انتشار فراخوان این دوره از جشنواره، حدود ۱۰۰ اثر در رشته‌های گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، حجم، کارتون و کاریکاتور پس از بررسی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. 

احمدی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه این دوره از جشنواره با مجموع ۴۵ اثر از هنرمندان استان، تشریح کرد: در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد ۷ اثر خوشنویسی، ۱۲ اثر نگارگری، ۸ اثر عکاسی، ۳ اثر نقاشی به سبک آبرنگ، ۵ اثر نقاشی به سبک رنگ و روغن، ۳ اثر نقاشی به شیوه ترکیبی، ۲ اثر کاریکاتور، ۲ اثر گرافیک و ۳ اثر حجمی هنرمندان استان به نمایش گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.