رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود جدی دستگاه قضایی استان در راستای بررسی، پیگیری، ساماندهی و رفع مشکلات کامیون داران خبر داد.

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و ریشه یابی و آسیب شناسی مشکلات، اجرای مصوبات و مقررات می‌تواند مشکلات مطرح شده مرتفع کند.

او گفت: مقرر گردید کلیه مالکان و رانندگان کامیون‌ها و کمپرسی‌ها با همکاری شهرداری علاوه بر اخذ پروانه فعالیت، سوخت مورد نیاز خود را صرفا از طریق مجاری و سازوکار‌های پیش بینی شده در این خصوص و مشخصا با صدور «باربرگ» تأمین نمایند.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده  گفت: مقرر شد با همکاری شهرداری و با همراهی نمایندگان کامیون داران و کمپرسی داران زمینه‌های راه اندازی سامانه سیپاد فقط برای افرادی فراهم شود که مجوز‌های قانونی لازم را اخذ کرده باشند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از پیگیری و رفع مشکلات مربوط به شارژ کارت سوخت، برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی با محوریت آشنایی کامیون داران و کمپرسی داران با سامانه باربرگ، اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان درون شهری براساس باربرگ و کیفیت پیمایش و رفع مشکلات مرتبط با بیمه کمپرسی داران و ارائه اسامی و مشخصات رانندگان دارای پروانه به تأمین اجتماعی بعنوان دیگر مصوبات یاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.