مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امسال بیش از ۳ هزار کیلوگرم کالای قاچاق و تاریخ گذشته به ارزش بیش از ۷۷۰ میلون تومان در استان کرمانشاه امحا شده است.

کیومرث رحیمی مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام نظارت‌های مستمر بر داروخانه‌ها، آرایشگاه‌ها باشگاه‌های ورزشی واحد‌های عرضه کننده محصولات آرایشی و واحد‌های صنفی گفت : در این مدت ۸۶۱ قلم کالا شامل محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی امحا شده است.

وی گفت: در مرکز کرمانشاه ۵ گروه بازرسی و در هر شهرستان یک گروه بازرسی کار نظارت بر واحد‌های صنفی و مراکز عرضه محصولات آرایشی بهداشتی باشگاه‌ها بر عهده دارند.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره ۳۴۲۷۸۵۴۱ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به معاونت غذا و دارو استان مراجعه کنند.

کیومرث رحیمی با اشاره به اینکه این کالا‌ها مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط است گفت: شهروندان باید برای خرید کالا‌های سلامت محور به برچسب اصالت کالا دقت و از داروخانه‌ها و مراکز معتبر محصولات را خریداری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.