اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام اوپن زاگرب اشاره کرد.

نخستین مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی در حالی از امروز (چهارشنبه) با برگزاری رقابت‌های مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۱ (رضا اطری)، ۶۵، ۷۰، ۷۴ (یونس امامی) و ۸۶ (حسن یزدانی) کیلوگرم کشتی آزاد در زاگرب آغاز می‌شود که فرنگی کاران کشورمان نیز با ۱۸ نمانیده در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

در همین راستا اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به حضور فرنگی کاران ایران در این مسابقات نوشت: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز از ایران حضور دارد و باید با رقیب سرسختی به نام الدار عزیزلی دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان از جمهوری آذربایجان برای رسیدن به قهرمانی مبارزه کند. این ۲ کشتی‌گیر مدعی اصلی وزن ۵۵ کیلوکگرم به شمار می‌روند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم نامدارانی مانند مراد ممدوف از جمهوری آذربایجان، نیهات ممدلی از ترکیه و مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی از ایران حضور دارند و مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز سیددانیال سهرابی دارنده طلای امید‌های جهان از ایران به همراه جعفراف از جمهوری آذربایجان و آتابایف از ازبکستان حضور دارند. در این وزن اورتا از کوبا نیز از وزن ۶۰ به ۶۷ کیلوگرم آمده است.

محمدعلی گرایی دیگر نماینده ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم است در این وزن سلیمان‌اف از جمهوری آذربایجان، آیک از بلغارستان، یونس بسار از ترکیه مدعی به شمار می‌روند. محمدعلی در این وزن به دنبال بازگرداندن شکوه از دست رفته خود است.

مهدی جواهری در ۵۵ کیلوگرم، ایمان و عارف محمدی در ۶۳ کیلوگرم، رضا عباسی در ۶۷ کیلوگرم، امیر عبدی و سجاد ایمن‌طلب در ۷۲ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام و علیرضا مُهمدی در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده و حمیدرضا بادکان در ۸۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی و علی‌اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم دیگر نفرات ایران در این تورنمنت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار