در پایان مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان تهران، قاسم علی عسگری به عنوان رئیس انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان تهران امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد و در شرایطی که قرار بود رای گیری میان حسن یاری نیا و قاسم علی عسگری ۲ انجام شود، یاری نیا انصراف داد تا رای گیری تنها با یک کاندیدا انجام شود.

در این انتخابات که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و اعضای مجمع برگزار شد، قاسم علی عسگری رئیس دفتر رئیس فدراسیون به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان تهران و توابع انتخاب شد.

به دلایل نامشخص از حضور خبرنگاران در این جلسه جلوگیری شد.

گفتنی است هادی حبیبی عنواندار کشتی آسیا، رئیس اسبق انستیتو و سازمان لیگ، مربی و سرپرست سابق تیم ملی نیز که برای حضور در انتخابات هیئت کشتی استان تهران ثبت نام کرده بود به دلیل نقص مدارک مجوز حضورش در انتخابات صادر نشد.

علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بعد از برگزاری مجمع درباره انتظاراتش از رئیس جدید گفت: علی عسگری باید بیشتر با اداره کل ورزش و جوانان تهران هماهنگ باشد. سالن‌ها و دیگر امکانات بیشتر برای اداره کل است و مدیر کل خیلی می‌تواند کمک کند. اینکه رئیس هیئت با مدیر کل هماهنگ نباشد اشتباه است. فقط ده درصد کارشان مثل مسائل فنی با ماست و ۹۰ درصد دیگر با اداره کل است. رئیس هیئتی زرنگ است که بتواند خوب امکانات بگیرد تا موفق شود.

وی ادامه داد: دوم اینکه این مسئولیت تبریک ندارد. وقتی کسی جایی مسئول می‌شود باید خدا قوت به او بگوئیم، اما تبریک ندارد. قاسم رئیس دفتر من بوده و من یکی از نیرو‌های اصلی ام را برای هیئت تهران فرستادم که همین امر نشان دهنده اهمیت کشتی تهران است.

دبیرخاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تهران موتور محرک کشتی کشور است و وقتی کشتی تهران راه بیفتد کشتی ایران به حرکت در می‌آید. زمان ما هم که وقتی حاج آقا طالقانی کشتی تهران را راه انداخت کشتی کل کشور به حرکت درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار