سخنگوی فدراسیون کشتی از زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران بعد از تائید صلاحیت کاندیدا‌های خبر داد.

با پایان مهلت ثبت‌نام مجمع انتخابات هئیت کشتی استان تهران ۵ نفر به صورت رسمی ثبت‌نام کردند که هادی حبیبی عنواندار کشتی آسیا و جهان، عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد و سرپرست و مربی اسبق تیم ملی به همراه قاسم علی‌عسگری مسئول حوزه مدیریت فدراسیون کشتی از شاخص‌ترین چهره‌ها هستند. 

در همین راستا محمدابراهیم امامی سرپرست هیئت کشتی استان تهران گفت: پس از پایان زمان ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات هیئت تهران، طبق قانون باید ابتدا روال تأئید صلاحیت کاندیدا‌های مجمع طی شود و در ادامه زمان برگزاری مجمع از سوی متولیان امر اعلام خواهد شد. 

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره این سوال که چرا خودش برای ریاست هئیت تهران وارد گود نشد، گفت: مسئولیت من از ابتدا به عنوان سرپرست در هیئت کشتی تهران این بود که روند و زمینه برگزاری مجمع را آماده کنم. ضمن اینکه با مشورت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی قرار شد تمرکز من فقط به امور اجرایی فدراسیون باشد. 

امامی خاطرنشان کرد: به طور حتم قبول مسئولیت در دو بخش مهم، کار بسیار سختی است و نمی‌توان به خوبی امور محوله را انجام داد، به همین دلیل با نظر دبیر برای فعالیت بهتر در فدراسیون، برنامه‌ای برای ثبت نام در مجمع کشتی تهران نداشتم و همان اموری را که بر عهده دارم دقیق‌تر و با جدیت بیشتر دنبال خواهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار