در آغاز چهل‌وچهارمین جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس استان اصفهان نواخته شد.

همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب با حضور استاندار اصفها‌ن در مدرسه خیرساز حاج احمد قفال شهر اصفهان نواخته شد.


سیدرضا مرتضوی در این آیین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک میلاد امام جواد (ع) بیان کرد: امروز توفیق پیدا کردیم در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب حضور یابیم و همراه با دانش آموزان عزیز این مناسبت را جشن بگیریم.
او ادامه داد: در ۴۴ سال گذشته شاهد دستاورد‌های مختلف و متعددی در کشور بودیم و امروز ما میراث دار سرمایه عظیمی از دانش، تخصص، فناوری، زیرساخت و توسعه در حوزه‌های مختلف هستیم.


استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد به لطف حضرت حق و با همراهی مردم شریف کشورمان بتوانیم نارسایی‌های موجود را با تدبیر رفع کنیم.
مرتضوی با تأکید بر برداشتن فاصله میان دانش آموزان و دانشجویان با مسئولان، عنوان کرد: با این هدف و در قالب قرارگاه جهاد تبیین درصدد هستیم شرایطی را فراهم کنیم تا ارتباط مدیران کل و مسئولان مختلف دستگاه‌های اجرایی با دانش آموزان قوی‌تر و فاصله‌ها کوتاه‌تر شود.

در آغاز دهه فجر امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان در مدارس حضور پیدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سال‌ها ایستادگی برابر نظام استکباری را برای دانش‌آموزان بازگو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.