در این گزارش بخوانید ار سربازان مظلوم امنیت که در حین گشت و ایجاد امنیت در محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان هر از چندگاهی توسط کوردلان به شهادت می رسند.

ماموران انتظامی  فداکار و جانفدای راه امنیت هر از چندگاهی در محورها و جاده های سیستان وبلوچستان توسط اشرار کوردل و از خدا بی خبر به شهادت می رسند.

از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ نفر از نیرو‌های امنیتی در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های سیستان وبلوچستان به شهادت رسیدند.

گزیده ای از این شهدا :

فروردین ماه نخستین شهادت قرن جدید

فروردین ۱۴۰۱  ینی همان روزای اوایل سال نو  بود که ستوان‌سوم منصور بزی ساکت مامور نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار در محور‌های  ایرانشهر به شهادت رسید و این بود عیدی اول سال او برای   فرزندانش که چشم به راه پدر بودند.  

خردادماه شهادت سرهنگ دوم "عباس راه انجام در محور " ایرانشهر به دلگان

شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم "عباس راه انجام "، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور " ایرانشهر به دلگان" بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم "راه انجام" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مهرماه شهادت سرهنگ دوم محمدعباسی از مامورین پلیس راهور

 شهید والامقام سرهنگ دوم محمدعباسی، افسر پلیس راهنمایی و رانندگی سراوان متولدذشهر شاهرود بود و  در حوزه پلیس راهور وارد استان ما این شهید والامقامدر محل تعویض پلاک شهرستان سراوان حین خدمت به مردم توسط اشرار به شهادت رسید.

 

آبان ماه شهادت مامور مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش

آبان ماه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در خاش  خبر داد. 

سردار احمد طاهری گفت: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر تیمی از مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با رعایت موارد ایمنی و امنیتی اقدام به راه اندازی ایست و بازرسی و کنترل تردد خودروچهای ورودی خاش از سمت سراوان کردند که  راننده یک دستگاه پیکان وانت بدون توجه به علائم هشداری پلیس با سرعتی زیاد به سمت ایست و بازرسی بصورت تهاجمی به پلیس افتخاری مرتضی غلامیان که در ایست و بازرسی وظیفه کنترل و تردد خودروها را داشت به شدت برخورد می‌کند و این پلیس افتخاری فداکار به شهادت می رسد.

آذر ماه شهادت سرباز مدافع امنیت در چابهار

آذرماه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به مأموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

سردار قنبری گفت: این مامورین  که در محل "دکه‌بازار" واقع در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان چابهار در حال گشت زنی بودند که دو شرور مسلح به دو سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و به‌سمت آنان تیراندازی می‌کنند  براثر این تیراندازی به‌دلیل شدت جراحات وارده سرباز وظیفه "عارف هوتی" به فیض شهادت نائل و سرباز وظیفه "بنیامین فاضلی" از ناحیه کتف مجروح می‌شود.

دی ماه شهادت مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گلشن

دی ماه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن در محور کله گان به گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد افیونی و شهادت یکی از مأموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت:  اثر این درگیری ستوانسوم محمد زور براثر اصابت گلوله قاچاقچیان از خدا بی خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دی ماه شهادت سرباز ایجاد امنیت در محور زاهدان به خاش

دی ماه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت  سرباز اهل سنت شهید یعقوب دهمرده در محور زاهدان به خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری با تیراندازی ناجوانمردانه اشرار مسلح  خبر داد.

بهمن ماه شهادت دو مامور پلیس در پی حمله اشرار به گشت انتظامی در بمپور سیستان و بلوچستان

 بهمن ماه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار به گشت انتظامی و شهادت دو پلیس  خبر داد.
 سردار محمد قنبری گفت: در ساعت ۲ بامداد سه شنبه مورخه سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند .

در پی این درگیری دو نفر از عوامل گشت پلیس بنامان سرگرد " مختار مومنی " و ستوانسوم " ابوذر امیدوار " به درجه رفیع شهادت نائل و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد.

آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک  همین شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می‌شود.

پرپر شدن سربازان  امنیت در اوج مظلومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
چرا امنیت جنوب شرق کشور رو نمیتونید تامین کنید؟ چطور دلتون میاد؟ تروریستهای هرزه رو باید تار و مار کنید. خواست ملت ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
روز قیامت جوابگوی شهدا و خانواده هایشان بخاطر وضعیت معیشت شان خواهند بود صد در صد
آخرین اخبار