نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : دشمن می‌خواهد با کمرنگ نشان دادن پیشرفت‌های کشور، مردم را از دستاورد‌های انقلاب ناامید کند.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز (یازدهم بهمن) در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گفت : فلسفه بعثت پیامبران الهی این بود که بشر را از ظلمات خارج کرده و وارد نور کنند و امام (راحل) هم بر همین مبنا حرکت کرد و انقلاب را به پیروزی رساند و مردم ما را با اصل اسلام آشنا نمود.

وی با اشاره به اهمیت متکی به خدا بودن، عنوان کرد: باید بدانیم امام راحل در ابتدای انقلاب کسی را نداشت و تنها بود، اما، چون انگیزه بالای اسلامی و الهی داشت موفق شد انقلاب اسلامی را در عرصه ایران مدیریت کند و حکومت جدیدی را در لوای دستورات الهی پیاده کند.

آیت الله علماء با بیان اینکه امام راحل اسلام را از انزوا خارج کرد و به آن هویتی نو بخشید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات سیاسی و معنوی اسلام شد و مردم را با عظمت اسلام آشنا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اقتدار فعلی کشور و ضرورت تبیین آن اظهار کرد: در گذشته مقدرات کشور ما دست آمریکایی‌ها بود و مسئولان کشور اراده‌ای از خود نداشتند، اما اکنون ما قدرتمان متکی به اراده ملت است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی تمام عیار برای آزادیخواهان جهان است، افزود: امروز چشم امید مظلومان و آزادیخواهان جهان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است.

آیت الله علما با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته، عنوان کرد: باید با جهاد تبیین این دستاورد‌ها را برای جامعه و خصوصا جوانان بازگو کنیم تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود، زیرا دشمن دنبال این است که مردم را نسبت به دستاورد‌های انقلاب ناامید کند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اعتماد به استکبار و آمریکا خطای بزرگ است، افزود: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم می‌بینیم که آمریکا و استکبار هیچگاه دوست ما نبوده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.