رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۷ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

امید نسیمی با بیان اینکه این میزان ۶ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود افزود: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مشگین شهر با اشاره به اینکه محور مشگین شهر –کنگرلو، گرمی –بیله سوار و بران –قره آغاج دارای محور‌های پرتردد سرعت غیرمجاز استان است تصریح کرد:در ۱۰ ماهه گذشته ۲۷۱ هزار و ۲۴۶ تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو، ۲۵۴ هزار و ۶۴۴ تردد درمحور گرمی- بیله سوار و ۳۱۹ هزار تردد تخلف سرعت غیر مجازنیز در محور بران-قره آغاج ثبت شده است.

نسیمی در این مدت ثبت ۸۸۲ هزار و ۳۸۳ تردد سبقت غیرمجاز را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: محور‌های اردبیل-آستارا با ۱۴۸ هزار و ۱۶۲ تردد، اردبیل-سرچم با ۹۸ هزار و ۹۰۴ تردد و اسالم-خلخال نیز با ۸۳ هزار و ۶۹۳ تردد دارای محور پرتردد سبقت غیرمجاز استان است.

او از ثبت ۲۳ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۸۱۸ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: در ۱۰ ماهه گذشته محور آستارا –اردبیل با ۲ میلیون و ۲۰ هزار و ۷۱۹ تردد، نیر اردبیل با ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۴۵۹ تردد و اردبیل-آستارا با یک میلیون و ۷۷۱ هزار و ۵۹۷ تردد جزو محور‌های پرتخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.