رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت بیش از ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و۴۰۲ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

امید نسیمی با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، گفت: میانگین سرعت متوسطه استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایرمترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم در ۹ ماهه گذشته افزایش ۳۶ درصدی تردد را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۹ میلیون و ۹۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود امسال رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

نسیمی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته ۶ میلیون و۲۵۶ هزار و ۸۹۵ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۰۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده تصریح کرد: افزایش ۳۵ درصدی تردد را هم درمبادی ورودی و هم در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

او محور‌های اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر وبالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را دارای محور‌های پرتردد استان برشمرد و افزود: در ۹ ماهه گذشته بیش از ۱۰ میلیون تردد در محور اردبیل-آستارا، ۹ میلیون و ۷۶۱ هزار و۴۱۶ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۶ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۳۰۵ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبرداد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.