فرماندار سامان از اجرای ۴۰۰ عنوان ویژه برنامه همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

محمدتقی گنجعلی در نشست شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: برای اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان ۲۶ کمیته فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تشکیل و فعال شده است.

وی با اشاره به لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مختلف برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه همگان باشد.

گنجعلی به آغاز فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: از اکنون تا پایان فعالیت این سامانه بارشی تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان شهرستان سامان در آماده‌باش کامل هستند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در صحنه حضور میدانی دارند.


بیشتر بخوانید


فرماندار سامان اظهار داشت: بخشداران، شهرداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی برای خدمات‌رسانی به مردم و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در زمان بارش با یکدیگر همکاری و مشارکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب گفت: این مراسم در ۱۲ نقطه از شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سامان با پیش‌بینی حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

 

برچسب ها: دهه فجر ، سامان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار