مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: پویش «مهر تابان» برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان به منظور کمک به زلزله‌زدگان خوی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در پی وقوع زلزله پنج و ۹ دهم ریشتری در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی و مصدوم شدن شمار زیادی از مردم مناطق زلزله زده، این جمعیت آماده دریافت کمک‌های نقدی همشهریان نوع دوست استان است.

وی ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیر استان می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸، یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری # ۳ * ۱۱۲ * واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسوولیت اجتماعی خود هلال احمر را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و شرایط منطقه هم استانی‌های عزیز کمک‌های غیرنقدی به طور صرف پتو و هیتر برقی نو به شعب هلال احمر در سراسر استان تحویل دهند.

محمدخانی ادامه داد: برای حفظ کرامت انسانی هموطنان زلزله زده خواهشمندیم از اهدای لوازم دست دوم و مستعمل خودداری شود.

ارسال ۱۲۵ تخته چادر اسکان اضطراری به منطقه زلزله زده خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: با توجه به وقوع زلزله پنج و ۹ دهم ریشتری در شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی و اعلام سازمان امداد و نجات به استان‌ها جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز برای هرگونه امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان خوی و اعلام سازمان امداد و نجات ۱۲۵ تخته چادر برای اسکان اضطراری افراد متاثر از زلزله در استان سمنان بارگیری و ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.