جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از ارسال محموله ۲۰۰ میلیون تومانی کمک‌های خیرین سمنانی به مناطق زلزله زده استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به وقوع زلزله در چند روستا از استان خراسان شمالی، از ارسال یک کامیون کمک از استان سمنان به مناطق زلزله زده استان خراسان شمالی خبر داد.

او با بیان اینکه ارزش کلی این محموله از کمک‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بوده است تصریح کرد: این کمک‌ها به همت خیرین، بسیجیان، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج از همه نواحی استان تهیه و به استان خراسان شمالی ارسال شده است.

مهدی کاشفی افزود: محموله کمک‌های ارسالی شامل کالا‌هایی نظیر آب معدنی، بسته کمک‌های معیشتی، نان، خرما، حبوبات، چای و ... بوده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به ارسال محموله کمک‌های این قرارگاه در هفته گذشته به استان سیستان و بلوچستان افزود: کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی اصلی‌ترین رسالت این قرارگاه است و هر زمان که نیاز به کمک در هر زمینه و در هر استانی وجود داشته باشد قرارگاه محرومیت زدایی استان آماده ورود و خدمت رسانی به مردم است.

کاشفی بیان کرد: سپاه، اقشار مختلف بسیج و گروه‌های جهادی آماده خدمت رسانی به مردم بوده و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهند کرد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با بیان اینکه امروز سپاه اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک ماموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است گفت: چشم انداز سپاه تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: سپاه ، کمک های معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.