همزمان با ایام الله دهه فجر، کلنگ ۱۰ پروژه آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری به زمین زده می‌شود.

اصغر احمدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۰ پروژه در حوزه آبخیزداری کلنگ‌زنی و ۵ پروژه افتتاح می‌شود.

وی افزود: پنج پروژه در شهرستان شهرکرد، سه پروژه در شهرستان بروجن، یک پروژه در شهرستان کیار و یک پروژه در شهرستان بن کلنگ‌زنی می‌شود.

احمدی اضافه کرد: پروژه‌های کلنگ زنی شامل پروژه سنگی ملاتی قلنگان، پروژه بند خاکی و سنگی ملاتی قلنگان، پروژه سنگی ملاتی دهنو، پروژه سنگی ملاتی و گابیون و کنتور فارو هفشجان، فاز دوم پارک آبخیز هفشجان، پروژه سنگی ملاتی هارونی، پروژه سنگی ملاتی قلعه‌تک، پروژه بند خاکی مرجن، پروژه بندخاکی نقنه و مرمت و بازسازی سرریز بندخاکی بارده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این پروژه‌ها در مجموع ۱۲ میلیارد و ۵۰۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارند که ۱۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آن از اعتبارات ملی و مابقی از اعتبارات استانی تامین شده است.

احمدی اظهار داشت: ۲ طرح سنگی ملاتی سرخون و سنگی ملاتی شاسی در شهرستان اردل، ۲ طرح سنگی ملاتی چشمه کوهرنگ و سنگی ملاتی چلگرد در شهرستان کوهرنگ و فاز اول طرح پارک جهان‌بین هفشجان در شهرستان شهرکرد افتتاح می‌شود.

وی گفت: برای این طرح‌ها هفت میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی تأمین و هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.