برای شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری استان، نیازمندِ رسانه و کار رسانه‌ای هستیم.

علیرضا کیخا مدیرکل صدا و سیما سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری فرمانداران جنوب استان گفت: برای شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری استان، بیش از آنکه به ظرفیت‌های امنیتی نیاز داشته باشیم، نیازمندِ رسانه و کار رسانه‌ای هستیم.

وی افزود: استان سیستان و‌بلوچستان گرفتار دو نگاه متفاوت به نام‌های ناامنی و تبعیض شده است که یکی از بیرون و دیگری از داخل بر استان حاکم است و باید برای از بین بردن این نگاه ها، با تمام ظرفیت و با تمام وجود تلاش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: برای معرفی استان بویژه معرفی بندر چابهار، با شبکه سراسری سه سیما رایزنی‌هایی انجام شده و مدیران این شبکه اعلام آمادگی کرده اند که در ایام نوروز امسال و ماه مبارک رمضان، با تمام امکانات در بندر چابهار مستقر خواهند شد و بصورت زنده از چابهار برنامه زنده پخش خواهند کرد.

کیخا افزود: بیشتر برنامه‌هایی که قرار است از شبکه سه در چابهار روی آنتن برود، سرگرمی، نشاط و بازی با حضور خانواده‌ها است، که درقالب این برنامه‌ها پیام‌های فرهنگی و اجتماعی مردم این‌استان به مخاطبان انتقال داده می‌شود.

وی گفت: ما میتوانیم محبت، مهمان نوازی و وفاداری مردم بلوچ را به سرتاسر مردم ایران و‌حتی دنیا به نمایش بگذاریم و این یک فرصت است.

برچسب ها: گردشگری ، بندرچابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار