رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۹۲۲هزار و ۶۸۷ نفر مسافر ۸ماهه امسال در استان خبر داد .

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۹۲۲هزار و ۶۸۷ نفر مسافر ۸ماهه امسال در استان خبر داد که این میزان حاکی از رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

علیرضا کیخا  با بیان اینکه در حال حاضر ۳پایانه مسافری در زاهدان، زابل و سراوان فعالیت می‌کنند اظهار کرد:بر اساس آمار موجود،۵۰درصد سفر‌های ثبت شده در این مدت به مقاصددرون استانی و ۵۰ درصد به مقصد برون استانی انجام شده است.

وی ضمن اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت، موسسه و شعب مسافری در حوزه تحت پوشش این اداره کل، ادامه داد: بیش از ۲هزار راننده در بخش مسافری و بیش از هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال نسبت به جابجایی مسافرین اقدام می‌نمایند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: در راستای سفر ایمن مسافران در محور‌های مواصلاتی با ناوگان حمل و نقل مسافری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری طرح کنترل و نظارت هم در محل پایانه‌های مسافربری و هم در طول محور‌های مواصلاتی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بصورت مستمر صورت می‌گیرد.

کیخا در خاتمه یادآور شد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار