بیمه شدگان بیمه سلامت از وضعیت خدمات دهی این بیمه در بخش خصوصی گلایه مندند.

یکی از بانوان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت خدمات دهی بیمه سلامت در بخش خصوصی گفت: پزشکان متخصص و یا سونوگرافی بیمه سلامت را قبول نمی کنند و باید فرد با آنکه بیمه است هزینه‌ها را به صورت آزاد پرداخت کند.

این بانو بیرجندی در ادامه افزود: اگر فردی در روز‌های تعطیل و یا نیمه‌های شب به صورت اورژانسی به پزشک مراجعه کند باید هزینه‌ها را آزاد پرداخت کند.

مراجعه به پزشک خانواده شرط دریافت خدمات رایگان بیمه سلامت در بخش خصوصی

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: اگر فرد بیمه شده‌ای بخواهد از خدمات بخش خصوصی استفاده کند باید قبل از مراجعه به پزشک متخصص و بخش‌های خصوصی ابتدا به پزشک خانواده مراجعه کند و بعد از آن راهی بخش خصوصی شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: در صورتی که فرد به پزشک خانواده مراجعه نکند باید هزینه‌های درمانی خود را در بخش خصوصی آزاد حساب کند.

اربابی با بیان اینکه بیمه سلامت در بخش‌های مختلفی ارائه خدمات دارد اظهار کرد: از جمله این موارد ارائه خدمات رایگان به بیماران صعب العلاج و خاص است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ادامه داد: هم اکنون ۷ هزار و ۱۰۰ نفر در سامانه بیمه سلامت در زمینه بیماری های دیابتی، پر فشاری خون، اوتیسم  و انواع سرطان خدمات بیمه‌ای سلامت دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ پزشک عمومی در نظام ارجاع خانواده با بیمه سلامت استان قرار داد دارند، اظهار کرد: افراد برای اینکه بخواهند از وضعیت بیمه سلامت خود مطلع شوند می توانند ستاره ۱۶۶۶ مربع را شماره گیری کنند.

اربابی در خصوص ارائه خدمات بیمه سلامت به معلولین بهزیستی عنوان کرد: بیمه سلامت استان تا ۷۰ درصد تعرفه‌های درمانی مددجویان بهزیستی را پرداخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار