۲ اثر از چهارمحال و بختیاری در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال دو نمایش خاکستری و کُش تَن از این استان در دو بخش رقابتی و بخش مهمان ویژه در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند.

وی افزود: پس از انتخاب نمایش خاکستری که به عنوان یکی از آثار برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور به بخش رقابتی این جشنواره راه یافت، نمایش کُش تَن نیز با اجرای گروه نمایش آستاره از شهرستان فارسان به بخش مهمان ویژه این جشنواره دعوت شد.


بیشتر بخوانید


فرجی ادامه داد: نمایش خاکستری کار گروه تئاتر آرام شهرکرد به سرپرستی رضا، ولی پور دهکردی است که فاطمه امینی، عرفان ربیعی و پریا امینی دهکردی بازیگران این نمایش هستند و نمایشنامه از ساختار محتوایی خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: بخش رقابتی چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مهمترین بخش جشنواره است که ۱۶ اُستان کشور در آن نماینده دارند و نمایش خاکستری پیش از این برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور شد.

فرجی ادامه داد: نمایش کُش تَن جدیدترین اجرای گروه نمایش آستاره از شهرستان فارسان در بخش جانبی چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.