مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، دستگاه های اجرایی استان اطلاعات مربوط به ۸۵ هزار و ۲۱۳ شغل را در سامانه رصد اشتغال به ثبت رساندند.

محمدامین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت و اولویت موضوع اشتغال در دولت سیزدهم و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای نظارت و صحت سنجی اشتغال ایجادی در کشور، قرارگاه اشتغال خراسان رضوی نیز طرح پایش میدانی اشتغال را آغاز می‌کند.

او افزود: فعالیت قرارگاه پایش اشتغال تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و در این مدت طرح‌ها و فرصت‌های شغلی ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌های موثر در ایجاد اشتغال در سامانه رصد با همکاری مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به صورت میدانی و حضوری بازدید و صحت سنجی خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: ناظران و بازرسان مراکز همکاری کننده در طرح پایش گزارش‌های میدانی از طرح‌ها و شغل‌های جدید اعلام شده در سامانه جامع نظارتی «سانار» گزارش‌ها را به تفکیک کد ملی هر شاغل ثبت می‌کنند و جمع بندی این نظارت‌ها در پایان سال به صورت عمومی به اطلاع مردم ایران خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.