دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، دهه فجر میزبان جشنواره بین المللی راه نجات با هدف معرفی بیشتر نهج‌البلاغه است.

حجت‌الاسلام علی اصغر بیگی مدیر عامل موسسه نهج‌البلاغه اصفهان با اشاره به اینکه از ۴ سال پیش کنگره‌های ملی و بین‌المللی حول محور نهج البلاغه برگزار شده اظهار کرد: دهه فجر امسال سومین جشنواره بین المللی راه نجات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی اصغر بیگی با بیان اینکه در جشنواره راه نجات اندیشمندان و نهج‌البلاغه پژوهانی از کشور‌های عراق، لبنان، افغانستان و پاکستان و فعالان و استادان داخلی این حوزه شرکت می‌کنند گفت: مصادف با سالگرد ولادت امام جواد (ع)، این جشنواره در دو بخش علمی و فرهنگی آغاز به کار می‌کند و در هر دو بخش، آثار و محصولات مربوط رو نمایی و معرفی می‌شود.

به گفته او، مقالات و تحقیقات جشنواره، حول محور انسان در تراز نهج‌البلاغه تهیه شده و این امر در ابعاد انسان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مدنی و انسان سالم با در نظر گرفتن شاخصه‌های سلامت معنوی صورت گرفته است.

مدیر عامل موسسه نهج‌البلاغه بیان کرد: در این جشنواره همچنین از کتاب «زندگی مومنانه» شامل ۴۰۰ اصل اخلاقی موثر در زندگی، تالیف نصرا... شاملی و حجت‌الاسلام مجتبی سپاهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان و فعالان حوزه نهج‌البلاغه، رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگی گفت: ۳۰۰ اثر علمی و فرهنگی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از صاحبان ۱۲۰ مقاله برتر و آثار فرهنگی و هنری شامل شعر نهج‌البلاغه، پادکست، فیلم کوتاه، موشن گرافیک، پویا نمایی و. خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار