بین آمار مصدومان پلیس راه استان مرکزی از واژگونی اتوبوس محور اراک - قم و آمار اورژانس ۹ نفر اختلاف است.

ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح امروز (شنبه)، واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو در مسیر اراک - قم  تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ محمد پورشمس رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:  این حادثه فوتی به همراه نداشت و حال ۶ مصدوم حادثه خوب است و به زودی از مراکز درمانی ترخیص می‌شوند.

این درحالی است که بهروز ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی از ۱۵ مصدوم در واژگونی اتوبوس در محور اراک – قم خبر داد.

ایران نژاد افزود: خوشبختانه این حادثه ترافیکی، فوتی در پی نداشته است و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تمامی مصدومین انجام شده و ۱۵ مصدوم توسط آمبولانس پایگاه‌های اورژانس خلیج فارس (گلدشت)، خیرآباد، الزهرا (س) و پایگاه اورژانس سلفچگان قم و هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) اراک منتقل شدند.

او اضافه کرد: با توجه به نوع حادثه بلافاصله تعداد ۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک امبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

دو هفته پیش هم در تاریخ ۲۲ دیماه حادثه تصادف اتوبوس با تریلر در محور نقره کمر تفرش اختلاف امار مجروحان و فوتی‌های حادثه وجود داشت.

هرچند مسئولان امر می‌گویند این اختلاف آمار به علت تعریف متفاوت پلیس و اورژانس از مصدوم است، اما به نظر می‌رسد باید این آمار با پادرمیانی یک مسئول بالاتر به یک تعریف واحد منجر شود تا این تناقض مردم را سرگردان و دشمن را برای شبهات امیدوار نکند.

یک پیشنهاد اینکه علت تصادفات را پلیس و آمار مصدومان و جان باختگان را اورژانس اعلام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.