در سرمای کم سابقه سال‌های اخیر، انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی منطقه چهارمحال و بختیاری، خدمات سوخت رسانی را به سطح استان و سایر نقاط ادامه می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در خصوص مقدار سوختی که از انبار نفت طی ۱۰ ماه گذشته به سطح استان و نقاط دیگر ارسال شده است بیان داشت: از ابتدای امسال تا سی ام دی ماه، ۵۵۲ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع فرآورده از انبار نفت سردار شهید سلیمانی ارسال شد.

ساسان تیموری گفت: این انبارنفت طی سال‌های متمادی از سال ۱۳۶۴ تا کنون با تلاش‌های بی وقفه مسئولان و کارکنان از جایگاهی خوبی در حوزه سوخت رسانی برخوردار است و سوخت استان جهت سوخت رسانی به سایر نقاط و نیروگاه‌های مناطق همجوار را تامین کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: اجرا و رعایت کامل ضوابط مطابق با دستور االعمل‌های HSE و ایمنی، وضعیت تراکنش‌های مالی، وضعیت مخازن، سکو‌های سوختگیری وتطبیق نوع تجهیزات مطابق با استاندارد‌های مطلوب سوخت رسانی، توسط مسئولان شرکت به صورت دوره‌ای ارزیابی می‌شود تا از صحت گردش کار فعالیت‌های انبار نفت و نحوه عملکرد سوخت رسانی با کیفیت و تأمین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان اطمینان لازم حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار