قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: همیشه احساس من، این بوده که استان سیستان‌وبلوچستان را استان خودم دانسته‌ام و مردم آن را هم‌استانی‌ها و همشهری‌های خودم می‌دانم.

مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم توزیع ۹۲۱۱ سری جهیزیه در سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه آنچه نظام بر عهده ما گذاشته، فقط و فقط خدمتگزاری است، گفت: امروز اگر ما به پرونده خدمتگزاری این مردم نگاه می‌کنیم، از طرفی باید به خود ببالیم که این توفیق بزرگ نصیب ما شده و از طرف دیگر باید نسبت به کوتاهی‌ها و عقب ماندگی‌ها نگران باشیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: آن شاخصه‌ای که با آن باید رفتار مسئولین را سنجید، خدمتگزاری و نوکری مردم است. اگر در این مسئولیت کوتاهی صورت گیرد، مسئول باید پاسخگو باشد، و مردم حق مطالبه گری و اعتراض دارند، چون هر چه در این مملکت هست، متعلق به مردم است.

وی افزود: ویژگی ذاتی دشمن، دشمنی کردن است، اما مسئولین مملکت نیز باید امروز بیش از هر زمانی، خدمتگزاری مردم را مدنظر قرار دهند و به گونه‌ای رفتار نکنند که مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد، زیرا آنچه باعث ناامیدی دشمن می‌شود، خدمت به مردم است.

خاکسار اظهار داشت: امروز همزمان در سرتاسر کشور، ۴۲ هزار سری جهیزیه توزیع می‌شود که ۳۵۰۰ سری سهم استان است. این اقدام، حاصل تلاش همه خیّرین، خدمتگزاران در دولت و همچنین قسمت عمده آن حاصل تبدیل سرمایه به نقدینگی در کمیته امداد است.

وی گفت: از مجموع ۷۰ هزار سری جهیزیه امسال، بیش از ۱۵ درصد آن سهم استان سیستان و بلوچستان است که نسبت به همه استان‌های دیگر، سهم بیشتری دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین با اشاره به آمار اشتغالزایی بیان کرد: در سال گذشته، حدود ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سرتاسر کشور توسط کمیته امداد ایجاد شد، که این عدد امسال به ۵۰۰ هزار فرصت شغلی افزایش پیدا کرده و ان شاالله قرار است با تسهیلات ۲۵ هزار میلیارد تومانی این اتفاق رقم بخورد.

خاکسار گفت: از این تعداد، امسال تاکنون ۳۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده و امیدواریم در فرصت باقی مانده، تعهدات ما تحقق بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار