مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از افزایش گشت‌های مشترک با همکاری اداره صمت و سازمان جهاد کشاورزی برای کنترل بازار شب عید خبر داد.

علیرضا لطفی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: وظیفه نظارت بر بازار به عهده دستگاه‌های نظارتی است، اما بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سازمان تعزیرات برای کمک به مردم، با همکاری دستگاه‌های، اداره کل صمت، سازمان جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، معاونت غذا، دارو و درمان، اتاق اصناف گشت‌های مشترک را افزایش خواهیم داد.

لطفی افزود: گشت‌های مشترک از فردا با شدت بیشتری در بازار حضور خواهند یافت و این روند بر اساس هماهنگی‌ها و مصوبات جلسه‌ای که در دفتر اداره کل تعزیرات ایلام بین دستگاه‌های عضو صورت گرفت، برنامه ریزی مدونی در درون کلیه اکیپ‌های کشتی مختلف انجام شده که با پشتیبانی تعزیرات حکومتی بصورت گام به گام کار نظارتی و برخورد با تخلفات را پیگیری ورصد خواهندکرد.

او بیان کرد: در گام نخست مبارزه با تخلفات گران‌فروشی وکم فروشی در  دستور کار خواهد بود.

لطفی ادامه داد: وظیفه سازمان تعزیرات رسیدگی به تخلف بوده نه کشف تخلف ولی با افزایش گشت‌های مشترک به کمک دستگاه‌هایی که وظیفه نظارتی دارند، خواهیم رفت و نظارت را به صورت ویژه با نزدیک شدن به شب عید، تقویت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.