به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌ها علاقه دارند تا اولیور کان جایگزین ناصر الخلیفی در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی شود.

به گزارش بیلد، اولیور کان که در حال حاضر مدیر عامل بایرن مونیخ و نایب رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی (ECA) هست، می‌تواند به زودی جای ناصر الخلیفی را به عنوان رئیس این اتحادیه تصاحب کند. کان به عنوان مدیر عامل بایرن از شهرت بسیار بالایی هم در کشور آلمان و هم خارج از آن برخوردار است. برخی از رئیس‌های باشگاه‌های عضو در اتحادیه، علاقه دارند تا کان جایگزین الخلیفی شود.

کان در صورت رسیدن به این جایگاه در انتخابات ماه سپتامبر، نه تنها می‌تواند نقش خود را به عنوان تنها نماینده حافظ منافع بوندسلیگا در این اتحادیه ایفا کند، بلکه می‌تواند در نجات فوتبال نیز وظیفه خود را انجام دهد. او می‌تواند سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که آغازگر پروژه سوپرلیگ بودند را دوباره به کار بگیرد تا مقابل باشگاه‌هایی که توسط صندوق‌های سرمایه داری مستقل اداره می‌شوند مانند پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و نیوکاسل، ایستادگی کنند.

گفتنی است پیش از اولیور کان نیز، کارل هاینتس رومنیگه به عنوان مدیر عامل بایرن مونیخ برای مدتی این سمت را در دست داشته است تا اینکه جای خود را به آندره آ آنیلی داد. در ادامه پس حواشی سوپرلیگ و استعفای آنیلی، این سمت به ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار