بایرن مونیخ در اولین دیدار رسمی در سال ۲۰۲۳ در خانه لایپزیش با تساوی ۱بر ۱متوقف شد.

در جریان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال باشگاهی آلمان (بوندسلیگا)، شاگردان یولیان ناگلزمان که بعد از وقفه‌ای دو ماهه به میادین برگشتند، برابر لایپزیش ابتدا پیش افتادند، اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در دقیقه ۸ سرژ گنابری توانست گل اول بازی را به ثمر برساند در دقیقه ۲۲ تیم میزبان اولین موقعیتش را روی دروازه بایرن ایجاد کرد، اما ضربه امیل فورسبرگ از پشت محوطه جریمه را یان زومر مهار کرد.

در ادامه بایرنی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۲ بود که روی یک ارسال به محوطه جریمه لایپزیش و پاس بنجامین پاوارد، این لئون گورتسکا بود که کار را تمام کرد، اما داور به دلیل قرار داشتن ماتیس دلیخت در موقعیت آفساید، این گل را نپذیرفت.

برتری بایرن سرانجام در دقیقه ۳۷ نتیجه داد و اریک ماکسیم چوپو موتینگ باواریایی‌ها را پیش انداخت. روی یک حمله سریع از سمت چپ بود که ارسال سرژ گنابری روی تیر دوم به چوپو موتینگ رسید و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

نیمه دوم را لایپزیش بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ به گل تساوی رسید. آندره سیلوا در درگیری با یوشوا کیمیش در گوشه محوطه جریمه بایرن صاحب توپ شد و آن را به سمت تیر دوم ارسال کرد. دومینیک سوبوسلای با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه برگرداند و مارسل هالستنبرگ با یک ضربه نه چندان محکم توپ را از یان زومر عبور داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار