حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: اهانت به کتاب مقدس مسلمانان گواهی بر اسلام‌هراسی و دشمنی آشکار با دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: اسلام‌خواهی در جهان ترویج یافته و محبوبیت دین اسلام برای دشمنان خوشایند نیست و با هتک حرمت به قرآن، اسلام‌ستیزی می‌کنند.

وی ادامه داد: هتک حرمت به قرآن کریم به بهانه آزادی بیان پذیرفتنی نیست و هر انسان حق‌جو در نقاط مختلف جهان اقدام سخیف دشمنان را محکوم می‌کند.

امام جمعه سمنان با اشاره در پیش بودن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران، مردمی بود و باید دستاوردها و فلسفه انقلاب برای نسل امروز تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) در ایران شکل گرفت تا پرچم دین بالا بماند، چرا که دشمنان در گذشته به دنبال کمرنگ کردن دین در بین مردم و ترویج فرهنگ غربی در جامعه بودند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فراگیر است و بر پایه جهان‌بینی با حمایت مردمی به پیروزی رسید که این پیروزی شکوهمند با آرمان‌های والا، خار چشم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران محدود به شهرها و مناطق ایران نیست، بلکه الگوی جهانی است و خدمتگزاری صادقانه و ایجاد رفاه نسبی برای تداوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه خار چشم دشمنان و رمز شکست دشمن در رسیدن به اهداف شومش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.