پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی به پیروزی رسید و با قدرت به راهش ادامه می‌دهد.

سرهنگ ذاکریان پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: امام خمینی مردی الهی بود که توانست انقلاب را به پیروزی برساند و برخلاف تمام شیوه‌هایی که دشمنان به کار بردند نتوانستند مانع پیروزی انقلاب شوند و همچنان انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

او افزود: مشیت الهی و حکمت خداوند بر زنده بودن و استمرار انقلاب است و آن را از همه فراز و نشیب‌ها به سلامت عبور داد تا امروز ایرانی قوی با مسئولینی دلسوز به مردم خدمت کنند.

سرهنگ ذاکریان گفت: دشمن دشمنی خود را دارد و ما مردم باید آگاه باشیم و در جبهه حق قرار بگیریم چرا که انقلاب راه خود را ادامه خواهدداد و باهمه دستاورد‌هایی که انقلاب به دست آورده در دنیا نورافشانی و اثرگذاری می‌کند.

پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: از دلایل پا بر جا بودن انقلاب اسلامی معنویت و اسلامی بودن انقلاب، رهبری خردمندانه رهبر انقلاب، حضور مردم، دشمن شناسی، زمان شناسی و نگاه به انتظار به مهدویت بوده است.

او با اشاره به جایگاه مقتدرانه‌ ایران هم در منطقه و هم در جهان گفت: تاریخ انقلاب ثابت کرده که نظام سلطه همیشه در حال تهدید ما بوده، ولی همیشه شکست خوردند و کشوری هستیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند چیزی را بر ما دیکته کند.

سرهنگ ذاکریان بیان کرد: در دهه فجر باید روز‌های سخت و پرفرازو نشیب را دوره کنیم و از لحاظ پیشرفت در همه زمینه‌ها از جمله قدرت نظامی، موشکی و هوافضا و ... هیچ گونه هراسی در مقابل رقیبان خود نداریم.

پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین ادامه داد: قدرت‌های بزرگی همچون روسیه و چین ما را در کنار خود می‌بینند و می‌دانند قدرت ما واقعی است و امروزه دشمنی با آمریکا شاید خطراتی داشته باشد، ولی دوستی با آمریکا هم به نوعی خودکشی است و نباید تصور شود که دل آمریکا برای ما میسوزد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.