قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: به زودی یکی از دغدغه‌های اصلی‌ام که شغل بود برطرف خواهد شد.

رحمان عموزاد آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان گفت: در حال حاضر در اردوی آماده سازی هستیم و در کنار دوستان و کادر فنی تمرینات خود را در خانه کشتی مجهز شهید مصطفی صدرزاده انجام می‌دهیم. 

وی با بیان اینکه از نظر آمادگی در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارم، گفت: با توجه به اینکه تا سال آینده هیچ مسابقه و تورنمنتی ندارم تمریناتم را ادامه می‌دهم که آمادگی خودم را حفظ کنم. 

قهرمان آسیا افزود: ان شاالله بعد از عید نوروز در یک تورنمنت شرکت خواهم کرد، اما هدفم مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ صربستان و المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، امیدوارم بتوانم با مدال آوری دل مردم را شاد کنم و مزد زحمات خودم را بگیرم. 

وی خاطرنشان کرد: مسئولین به ورزش اول کشور نگاهی ندارند و امیدوارم این مشکل بر طرف شود و ویژه کشتی گیران و مدال آوران را حمایت کنند تا دغدغه‌ای نداشته باشند و فکر و ذکر خود را روی کشتی بگذارند. 

عموزاد در پایان گفت: با پیگیری‌های خودم و با کمک فدراسیون کشتی به زودی یکی از دغدغه‌های اصلی‌ام که شغل بود برطرف خواهد شد. 

گفتنی است، چندی پیش با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، رحمان عموزاد موفق شد در بخش کشتی آزاد به عنوان برترین جوان سال ۲۰۲۲ معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار