نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت حریر خوزستان نیازمند توسعه و تکمیل زنجیره تولید است.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت تسریع در احداث خط تولید جهت تکمیل زنجیره تولید شرکت حریر خوزستات را خواستار شدیم.

او می‌گوید: پیگیری‌های زیادی برای احداث خط تولید جهت تکمیل زنجیره تولید در شرکت حریر خوزستان انجام شده است که انتظار می‌رود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای توسعه شرکت حریر همکاری لازم را داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول با راه اندازی خط تولید «خمیر باگاس» این شرکت موافقت شده بود و  یکی از اهداف شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) افزایش تولید همچنین بهبود وضعیت بیکاری در مناطق محروم است.

نماینده شوش در مجلس می‌گوید: راه اندازی خط تولید خمیر باگاس در شرکت حریر گام مهمی در زمینه خودکفایی شرکت حریر خوزستان است.

به گفته این مقام مسئول، همه زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و خط بخار برای نصب و راه اندازی خط تولید خمیر باگاس آماده است که با راه اندازی آن شرکت حریر خوزستان به بزرگترین تولیدکننده تیشو در کشور تبدیل می‌شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: انتظار می‌رود وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مدیران هلدینگ وابسته به شستا در راه اندازی خط تولید همچنین توسعه‌ی شرکت حریر خوزستان همکاری لازم را داشته باشند. با احداث این خط تولید علاوه بر رونق اقتصادی و افزایش تولید باعث اشتغالزایی جوانان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.