حمیدرضا سجادی گفت: واردات سیستم کمک داور ویدیویی آغاز شده است و فدراسیون فوتبال در حال انجام هماهنگی‌های لازم در این مورد است.

حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با استفاده از دستگاه کمک داور ویدیویی در فوتبال کشورمان و کمک‌های وزارت ورزش در این باره گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که از رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال داریم آن است که واردات این دستگاه شروع شده و به صورت کلی ۵ یا ۶ دستگاه وارد خواهد شد.

او گفت: یک یا ۲ دستگاه اکنون وارد کشور شده و آموزش‌ها لازم را شروع کردند و اکنون در حال هماهنگی و رایزنی با صدا و سیما هستند که چگونه بتوانند از امکانات صدا و سیما برای پخش و تهیه تصاویر به بهترین شکل استفاده کنند.

او ادامه داد: در حال هماهنگی سازمانی میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما هستند.

او افزود: ما هم در وزارت ورزش در خدمت این دوستان هستیم و به امید خدا آموزش‌ها و هماهنگی‌های لازم در حال انجام شدن است تا یک به یک محل‌های برگزاری مسابقات همگی مجهز شود.

سجادی گفت: البته چه زمانی به بهره برداری برسد و آزمون و خطا‌ها انجام شود و مجوز‌های لازم کسب شود و در نهایت آغاز به فعالیت کند هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم و حتما در این مورد اطلاع رسانی دقیقی توسط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار