وزیر ورزش درباره برخی شعارهای هنجار شکنانه در ورزشگاه خلیفه قطر توضیح داد.

حمید سجادی وزیر ورزش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنده در در زمان بازی ایران مقابل انگلیس در ورزشگاه بودم و اتفاقا بسیار خوب نیز جو ورزشگاه را توسط مردم و تمامی عاشقان کشورمان کنترل کرده بودیم.البته در گذشته و در بازی‌های لیگ خودمان گاهی اوقات بعضی الفاظ توسط تماشاگران داده می‌شد، اما در بازی مقابل انگلیس خوب توانستیم فضا را کنترل کنیم.

او گفت: البته عده‌ای هم آماده بودند و شعار‌هایی می‌دادند و از خودشان فیلم می‌گرفتند و باز نشر می‌کردند، اما اکثریت ورزشگاه هواداران کشورمان بسیار عالی تیم ملی را از اول تا پایان بازی تشویق می‌کردند و انرژی مثبت خود را با حمایت خودشان به تیم ملی می‌رساندند.

وزیر ورزش بیان کرد: ایرانی‌های مقیم قطر، افرادی که از کشورمان خودشان را به قطر رسانده بودند و هم چنین از خیلی از کشور‌های اروپایی و آمریکایی ایرانی‌ها برای حمایت از بازیکنان به ورزشگاه آمده بودند و جو خوبی را آغاز کردند.

سجادی در ارتباط با انتقاداتی که به ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس مطرح‌شده بود گفت: مسائل فنی تخصصی است و به کادر فنی ارتباط دارد و هر گونه اظهار نظر در این باره تنها باعث حاشیه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار