امام جمعه زرند گفت: در مراسم هایی مانند دهه فجر نباید ابتذال فرهنگی در قالب کار‌های فرهنگی در جامعه و در بین مردم رواج پیدا کند.

نشست هماهنگی مدیران اجرایی با اولویت هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان، به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند نیز با بیان اینکه اوج کار‌ها و مراسمات دهه مبارک فجر، نمودش در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در شهرستان می باشد، گفت: خروجی تمامی برنامه‌ها و مراسمات این ایام باید با محوریت جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه باشد.

 او با اشاره به این موضوع که هدفمند بودن و رویکرد فرهنگی انقلابی در مراسمات دهه فجر مورد تاکید است، تصریح کرد: محتوای برگزاری مراسمات و جشن‌های بزرگ انقلاب در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نباید به سمت لهو و لعب برود و نباید ابتذال فرهنگی در قالب کار‌های فرهنگی اسلامی در جامعه و در بین مردم رواج پیدا کند.

فرماندار زرند نیز در این جلسه، گفت: برنامه‌هایی که برای این دهه پیش‌بینی می‌شود باید در شأن انقلاب اسلامی باشد و امیدواریم با اهتمام همه مسئولان، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل در سطح شهرستان برگزار کنیم.

سیدرضا حسینی نژاد با تاکید بر کار فرهنگی گسترده در ایام ا... دهه فجر، افزود: جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل نوجوان و جوان خصوصا در سطح مدارس و دانشگاه‌ها باید پررنگ‌تر از همیشه در دستورکار جدی قرار گیرد.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش در گرامیداشت مراسم های دهه فجر در سطح مدارس نقش اساسی دارد، گفت: امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد تنوع و نوآوری در برنامه‌ها در دهه فجر امسال برای مدارس مورد توجه قرار گیرد.

حسینی نژاد با تاکید بر آماده‌سازی پروژه‌های مهم عمرانی دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر، بیان کرد: معرفی خدمات و رویکرد‌های دولت سیزدهم نیز در راستای امید آفرینی و اقناع افکار عمومی اهمیت بالایی دارد و دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای روایت پیشرفت و تبیین دستاورد‌های دولت مردمی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار