مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی برای تاکسی‌های عمومی در مشهد به سه مورد افزایش یافت.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی برای تاکسی‌های عمومی در مشهد با اختصاص یک جایگاه دیگر به سه مورد افزایش یافت و اکنون مشکلی در ارائه سوخت گاز به تاکسی‌ها وجود ندارد.

او افزود: در حال حاضر یک جایگاه در بلوار هفت تیر و ۲ جایگاه در بلوار امام خمینی (ره) مشهد برای عرضه سوخت به تاکسی‌ها فعال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: برای عرضه سوخت سی. ان. جی به تاکسی‌های اینترنتی نیز تا فردا شب، تصمیم‌گیری خواهد شد.

افتخاری بیان کرد: بازگشت جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی به مدار خدمت رسانی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان هفته برای خودرو‌های شخصی دوگانه سوز نیز امکان سوختگیری فراهم شود.

افت فشار گاز در خراسان رضوی که در اثر سرمای بی سابقه اخیر و قطع گاز سوآپ ترکمنستان رخ داد باعث قطعی گاز در برخی مناطق و همچنین توقف فعالیت جایگاه‌های سوخت سی. ان. جی در خراسان رضوی شد. هم اینک مشکل قطعی گاز مشترکان خانگی برطرف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.