رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش کردستان گفت: ۲ هزار و ۷۳۰ نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در المپیاد‌های علمی شرکت کردند.

محمود‌رضا وکیلی با اشاره به برگزاری مرحله اول المپیاد‌های علمی همزمان با سراسر کشور در ۱۳ شهرستان و منطقه استان، گفت: ۲ هزار و ۷۳۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان کردستان، تا روز جمعه هفتم بهمن ماه در ۱۴ المپیاد علمی شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: المپیاد نانو فناوری با ۵۶۲ نفر شرکت‌کننده و ناحیه ۲ سنندج با ۳۵۹ نفر دانش آموز، بیشترین آمار شرکت کننده را به خود اختصاص داده‌اند.

او با اشاره به زمان اعلام نتایج این المپیادها، گفت: طبق زمانبندی اعلامی، نتایج مرحله اول المپیاد‌های علمی در اسفندماه اعلام و نفرات برتر همه المپیاد‌ها به مرحله استانی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

ماهیت سوالات مرحله دوم این المپیاد‌ها به صورت کتبی/ تشریحی، چند گزینه‌ای و کوتاه پاسخ خواهد بود. پذیرفته شدگان مرحله دوم، در تابستان ۱۴۰۲ جهت دریافت مدال‌های طلا، نقره، برنز و عناوین برتر کشوری و استفاده از مزایای ویژه آن به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.