ریواده با تاکید بر تعامل موثر مسوولان دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها گفت: پاسخگویی مستمر مدیران به رسانه‌ها رکن اساسی تحقق جهاد تبیین است.

ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: رسانه مهترین و محوری‌ترین مولفه در جنگ نرم و ترکیبی است و انتظار می‌رود در زمینه اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور ارتقای رضایتمندی اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: رسانه‌ها با آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در تحقق جهاد تبیین بیش از پیش نقش‌آفرین باشند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردمی است، افزود: دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران باید برای نسل جدید تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف در پی توطئه و ضربه به کشور بودند و اقشار مختلف جامعه ایران اقدام سخیف تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج برآمده از مردم هستند و تحریم سپاه در واقع تحریم و اهانت به مردم است.

ریواده افزود: بیان تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مصداق جهاد تبیین است و انتظار می‌رود تمامی نهاد‌های برآمده از انقلاب با تبیین تلاش‌های سپاه و بسیج در این راستا نقش‌آفرین و حامی باشند.

برچسب ها: جهاد تبیین ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار