رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس از تسهیلات ویژه جهت ترخیص خودرو‌های رسوبی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس گفت: در راستای تحویل هرچه سریعتر خودرو‌های توقیفی به مردم و به جهت جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌ها در پارکینگ ها، دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان فارس ابلاغ شده است.

وی او طرح خواهند شد، گفت: مالکان این خودرو‌های توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به پلیس +۱۰ مراجعه و از تسهیلات ویژه ترخیص خودرو برخوردار شوند.

رئیس پلیس راهور استان فارس پرداخت هزینه پارکینگ با تعرفه سال ۱۳۹۴ و تقسیط هزینه خلافی خودرو را از تسهیلات ویژه این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرهنگ سلیمی گفت: مالکان یا متصرفین قانونی وسائل نقلیه‌ای که مشمول اسقاط می‌شوند، می‌توانند ظرف دو سال نسبت به ارائه مدارک مثبته مالکیت اقدام نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد و پس از صدور دستور قضائی، در صورت ذی حق بودن ارزش ریالی وسیله نقلیه توقیفی خود بر اساس زمان فروش از طریق مزایده را دریافت کنند.

او گفت: وسائل نقلیه دارای دستور قضائی یا پرونده قضائی مشمول این طرح نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.