مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع سرقت متعدد باطری خودرو در شهر "الوند"، تحقیقات میدانی برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران "کلانتری ۱۲" شهرستان "البرز" قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی و بررسی‌های تخصصی از نقاط وقوع جرم، هویت ۲ نفر از اعضای باند را شناسایی و آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۴۵ فقره سرقت باطری در شهرستان "البرز" اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان ۲۶ عدد باطری خودرو کشف و یک نفر مالخر در این خصوص دستگیر شد.

صحت عمل مامور وظیفه شناس قزوین

سرهنگ حمزه شایان مهر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: واحد گشت خودروئی کلانتری "۱۷ غیاث آباد" شهرستان قزوین به سر اکیپی ستوانسوم"محسن طالبی" حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و با هدایت یکی از شهروندان وظیفه شناس، متوجه یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند بر روی زمین می‌شود.

وی اضافه کرد: این مامور وظیفه شناس پس از انجام تحقیقات میدانی در محل برای شناسایی مالک گوشی و عدم توفیق در دستیابی به فرد مورد نظر، ضمن صورتجلسه‌ای موبایل را به یگان انتظامی منتقل و تحویل افسر نگهبان می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: اینکه ارزش ریالی گوشی هوشمند پیدا شده بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال بوده و روند شناسایی مالک و تحویل آن در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.