مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و هفتم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی افزود:ماموران درگام نخست پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده این شهرستان اعزام و در بازرسی از این نقاط، ۹ نفرفروشنده موادمخدر، ۳۰ معتادمتجاهر و کارتن خواب را دستگیر و معتادین جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ادامه داد: ماموران در اجرای این طرح مقادیری انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات توزین و مصرف مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۶ تن مرغ زنده قاچاق درآوج

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان آوج حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری حامل مرغ زنده مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ علی زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی ازآن توسط ماموران، ۶ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق که فاقد هر گونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج، خاطرنشان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی و محموله کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.